SZEREG BADACZY

Zwraca na to uwagę szereg autorów podręczników do dydaktyki np. R. M. Gagne i inni (1992), K. Kruszewski 1987, T. Lewowicki (1977), K. Sośnicki (1959).fwielu badaczy (np. K. Denek 1987) wskazująna konieczność modyfikacji doboru i uktódu wiadomości. We współczesnej szkole przebudowa ta powinna mieć charak­ter systemowy. Zwraca się także uwagę na wyższą efektywność strukturalnego do­boru i układu treści nad tradycyjnym. (Ponieważ obrazy posiadającechy bardzo bliskie człowiekowi, takie jak kolor i struk- tunęiudzie sąw stanie spostrzec i zapamiętywać informację o przyjaznym, ogólnym schemacie.

Cieszę się, że do mnie trafiłeś. Wpisy, które znajdziesz na moim blogu odnoszą się głównie do tematu techniki, lecz każdy znajdzie tutaj coś dla siebie!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)